Indkøbskurv

Ofte stillede spørgsmål

  • Jeg vil gerne have, at IGO-POST indpakker min gave i gavepapir. Hvordan gør jeg det?
    Det har bestemt en værdi for modtageren, at gaven er flot indpakket. Derudover er det også en bedre oplevelse for en selv, at give en gave, der er flot pakket ind. Vi vil gerne tage os af dette for dig. Alle produkter i vores sortiment kan leveres indpakket i gavepapir. Læs mere om vores indpakningsservice.
  • Personaliserede produkter
    Hos IGO-POST tilbyder vi muligheden for at personalisere dine produkter. Hvordan fungerer det og hvilke muligheder har du? Her fortæller vi dig præcis hvordan
  • Jeg vil gerne have et produkt med et flot tryk, men har ikke selv et design. Kan I hjælpe mig?

    I vores sortiment tilbyder vi et udvalg af produkter, som vi kan trykke med et knivskarpt fuldfarvetryk. Du vil gerne have et fuldfarvetryk, men har ikke selv et design? Intet problem. IGO-POST tilbyder flere standard fuldfarve trykmuligheder, som du kan vælge fra. Læs alt om at vælge dit design.

  • Jeg har glemt mit kodeord, hvad gør jeg?
    Gå til login siden i ”Mit IGO-POST” og klik på glemt kodeord. Vi sender derefter en mail med mulighed for at vælge et nyt kodeord.
  • Kan jeg kontakte jer via telefon?
    Selvfølgelig kan du kontakte os via telefon. Vi sidder klar i normal kontortid på +45 32 72 00 00.
  • Hvad er minimumantallet på en ordre?
    IGO-POST tilbyder vores kunder et lavt minimumsantal på ordre. Minimumsantallet varierer fra vare til vare. Du kan se minimumsantallet på produktdetaljer siden under karakteristik eller i pristabellen. Hvis du har nogen spørgsmål ring +45 32 72 00 00.
  • Kan jeg bestille en vareprøve?
    Selvfølgelig kan du bestille en vareprøve for at se, føle, teste og vurdere en vare. Prøver på varer der koster under 20 kr. modtager du helt gratis. For prøver på varer der koster mere end 20 kr., har du to uger til at overveje ordren. Læs mere om bestilling af vareprøver her.
  • Hvordan bestiller jeg kataloget?
    IGO-POST udgiver et hovedkatalog én gang om året. Året rundt inspirerer IGO-POST sine kunder med små brochurer. Du kan bestille kataloget her.
  • Hvad er leveringstiden?
    IGO-POST arbejder med en standard produktionstid på 4 arbejdsdage. Læs mere om leveringstid her.
  • Hvordan får jeg et tilbud?
    På produktsiden kan du udregne en overordet pris. Det er naturligvis også muligt at modtage et tilbud. Læs mere om mulighederne for at modtage et tilbud her.
  • Hvordan lægger jeg en ordre?
    IGO-POST tilbyder dig muligheden for at lægge din ordre via vores hjemmeside, e-mail eller via telefon. Læs mere om mulighederne for at bestille her.
  • Får jeg en trykprøve på forhånd?
    Så snart vi modtager din ordre, laver vi en gratis digital trykprøve til dig. Læs mere om den gratis digitale trykprøve her.
  • Kan jeg besøge IGO-POST’s showroom?
    IGO-POST tilbyder kunder at besøg vores moderne showroom i København. For mere information om vores showroom og adresse gå til kontakt.
  • Hvis jeg har en klage, hvem skal jeg så kontakte?
    Din ordre behandles med den størst mulige omhu. Men i tilfælde hvor du ikke er tilfreds med slutresultatet, kontakt da salg@igopost.dk eller +45 32 72 00 00. Vi finder frem til en tilfredsstillende løsning sammen med dig. Hvis du ikke er tilfreds er vi heller ikke tilfredse. Det er derfor vi gør alt hvad vi kan for at sikre at alt foregår efter dine ønsker. For mere information læs vores Generelle Vilkår for salg.
  • Hvad er leveringsomkostningerne?
    Hos IGO-POST er leveringsomkostningerne baseret på værdien af din ordre. Du kan finde generel information om leveringsomkostningerne her.
  • Hvordan skal jeg sende mit logo?
    For ordre med et tryk af dit logo, tekst eller et billede, foretrækker vi at du sender os en digital fil, gemt i illustrator.eps eller illustrator.ai format. Hvis det ikke er muligt finder vi selvfølgelig frem til en løsning sammen. Læs mere om at sende dit logo her.
  • Hvilke trykmetoder tilbyder i?
    Vi trykker firmagaver og reklameartikler på vores eget trykkeri. Vores trykkeri har mere end 80 moderne trykkemaskiner. Disse trykkemaskiner er professionelt betjent af vores medarbejdere. Hver type materiale kræver en forskellig trykkemetode. Er du nysgerrig omkring trykkemetoderne?
  • Hvad er PMS farver?
    Farver er meget vigtig i al trykning, inklusiv tryk af logoer, tekst og billeder på firmagaver og reklameartikler. Men det kan være svært at beskrive en farve. Det er derfor der er et system der giver overblik over de mest brugte farver. Vi kalder disse farver PMS farver. Læs mere om PMS farver her.
  • Hvordan fungerer varenumrene?
    Brugen af varenumre kan også fremkalde en del spørgsmål. Ting der virker oplagte for IGO-POST medarbejdere er ikke nødvendigvis så oplagte for vores kunder. Overordnet set bruger IGO-POST 6 cifrede produktnumre, delt op i 4 cifrede produktnumre og 2 cifrede farvenumre. Dog eksistere 8 cifrede varenumre også. I følgende finder du en dybdegående forklaring på produktnumrene som vi bruger.

Hvis du har spørgsmål eller brug for hjælp, kan du kontakte os på:

32 72 00 72
eller

© 2016 IGO-POST – Reklameartikler, firmagaver & profilbeklædning med tryk. Alle rettigheder forbeholdes.
Vi bruger cookies for at gøre det nemmere at handle på igopost.dk. Du accepterer disse cookies, hvis du fortsætter dit besøg.
Vi bruger cookies for at gøre det nemmere at handle på igopost.dk. Du accepterer disse cookies, hvis du fortsætter dit besøg.